Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 marca 2018

Sprawdziłam w praktyce moje umiejętności.


W sierpniu byłam uczestnikiem obozu sportowo językowego, który odbył się w Chorwacji w malowniczej miejscowości Zaostrog. Celem pobytu było dalsze doskonalenie umiejętności językowych oraz wymiana doświadczeń z animatorami.
W ramach pobytu mieliśmy możliwość zwiedzenia Dubrownika oraz poznania jego historii. Największe wrażenie zrobiły na mnie mury obronne, które przetrwały ostatnią wojnę w Chorwacji, a teraz „występują” w serialu „Gra o tron”. W czasie wolnym animatorzy starali się wypełniać czas organizując zajęcia sportowe, jedna z takich imprez były igrzyska, w których trzeba było wykazać się nie tylko umiejętnościami fizycznymi, ale również, by dobrze zrozumieć zawiłe polecania, znajomością języka angielskiego. Dużym zainteresowaniem cieszyły się rozgrywki w grach zespołowych zwłaszcza piłka siatkowa, w której  potwierdziliśmy dominację Polski w tej dyscyplinie. Aby poznać najbliższa okolicę odbywałam wycieczki rowerowe, które były dobrą ucieczką od zgiełku panującego na plaży. Bardzo podobał mi się całodzienny rejs statkiem na wyspę Zlatni Rat, która słynie z dobrych wiatrów dla windsurferów oraz kitesurferów.
Umiejętności języka angielskiego bardzo przydały mi się w komunikacji z mieszkańcami, dzięki temu mogłam lepiej poznać ich codzienne życie oraz bez problemu zapytać o drogę czy dokonać zakupów. Bardzo polecam taki wyjazd i sprawdzanie swoich umiejętności na gorąco.
Opracowała: Monika Suknarowska
Koordynator placówki: Małgorzata Targosz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz