Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 marca 2018

Pozdrowienia z Irlandii


Gorące pozdrowienia z malowniczo położonego Galway u wybrzeża Atlantyku. Co prawda temperatury na zewnątrz nie rozpieszczają, ale pogoda raczej dopisuje. Jak do tej pory, wrażenia wyłącznie pozytywne. Piękny kraj, wspaniali ludzie i kurs języka angielskiego na najwyższym poziomie. Zostałem zakwalifikowany na poziom A2. Grupa jest bardzo międzynarodowa.
Uczę się z Francuzami, Włoszką, Meksykaninem, Brazylijczykami, Hiszpanem, Kolumbijką i Tajwańczykiem.  
Następny poniedziałek jest dniem wolnym od zajęć, gdyż w tym roku najważniejsze święto irlandzkie, St. Patrick’s Day wypadło w sobotę. Zatem jestem w trakcie długiego weekendu. Jutro, wraz z moimi przyjaciółmi udajemy się na wycieczkę, aby zobaczyć Cliff of Moher. Nie mam problemu z przemieszczaniem się po Irlandii, gdyż zaraz po przylocie czekał na mnie wypożyczony samochód. Co prawda dziwnie jeździ się lewym pasem, ale zdążyłem już przywyknąć. Następną relację zdam już po powrocie do kraju.  See you next week!!!
Radosław Zieliński (SP nr 4)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz