Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 lutego 2018

Wykorzystanie multimediów do przekazania informacji realioznawczych

LEKCJA W KL.IIIA  w SP1 w Choczni

przeprowadzona 07.02.2018r.

nauczyciel prowadzący : Małgorzata Zadora

TEMAT: "ZWISCHENSTATON 2"- rozwiązywanie testu.

Uczniowie rozwiązywali test z podręcznika MAGNET 3 ze str. 60-61.

Zad.9 .polegało na uzupełnieniu tekstu z lukami.
Tekst dotyczył znanej w świecie imprezy OKTOBERFEST w Monachium.

Zad.10. dotyczyło podróży językowej do Niemiec.

Po omówieniu testu oglądaliśmy w Internecie zdjęcia i krótkie filmy z największego w Niemczech festynu. Słuchaliśmy również  muzyki towarzyszącej tej imprezie i uczniowie dowiedzieli się, jak wyglądają bawarskie stroje ludowe.

Zachęcałam uczniów do nauki języka niemieckiego oraz podróżowania po krajach niemieckojęzycznych.

Promowałam projekt realizowany w naszej gminie ,informowałam uczniów o możliwościach wyjazdów na  zagraniczne kursy językowe,  rozmawiałam o szkołach językowych .


Przekazałam informacje o grupie "MOBILNYCH " nauczycieli z naszej szkoły wyjeżdżających w czasie ferii zimowych na kursy językowe .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz