Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 lutego 2018

Inna lekcja wychowania fizycznego.

 Dnia 2 lutego na lekcji zastępczej w klasie III, przeprowadziłam zajęcia o bezpiecznych feriach, oraz zaproponowałam krótką prezentacje siebie w języku angielskim. Chciałam poznać dzieci, ponieważ w przyszłym roku będę prowadzić z nimi zajęcia wychowania fizycznego. Zdecydowałam się na użycie języka angielskiego, taka forma była dla dzieci zaskoczeniem oraz spowodowała, że podeszły do zadania z dużym zaangażowaniem. Zadanie polegało na dokończeniu zdań:
 1.      My name is …
2.      My surname is …
3.      I live in …
4.      I am from ….
5.      My family is. …
6.      My hobby is …
 Na koniec lekcji przygotowałam krzyżówkę i podzieliłam klasę na dwa zespoły. Krzyżówka zawierała 4 pytania, w języku polskim związane z Irlandia. Hasłem głównym była nazwa miejscowości w której przebywałam podczas projektu Mobilność Kardy Edukacji Szkolnej : CORK


Monika Suknarowska 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz