Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 lutego 2018

Sprawozdanie z kursu języka angielskiego w Londynie

Imię i Nazwisko Nauczyciela: Agnieszka Pająk
Placówka: 
Przedszkole Publiczne Nr 3 w Wadowicach
Rodzaj mobilności: kurs językowy
Kraj: Wielka Brytania - Londyn
Czas trwania mobilności: 12.02.2018 - 23.02.2018

Londyn stał się moim domem na 2 tygodnie podczas mojego udziału w mobilności. Razem z koleżankami z pracy uczestniczyłam w kursie języka angielskiego, w celu podniesienia umiejętności językowych oraz wzbogacenia wiedzy na temat innych kultur. W szkole LSI London Central, po napisaniu testu i rozmowie w jezyku angielskim, zostałam przydzielona do grupy A2, którą prowadziła nauczycielka Aisling. Dołączyłam do grupy studentów, którzy uczą się języka angielskiego od paru tygodni. Grupa licząca 12 osób przyjaźnie przyjęła mnie do swojego grona. Zajęcia odbywały się codziennie od 9:00 do 13:00. Poznałam studentów z różnych krajow: Brazylii, Hiszpanii, Turcji, Niemiec, Francji; przez co miałam okazję poszerzać znajomości i wzbogacać doświadczenia językowe. Popołudniami spędzałam czas z koleżankami na zwiedzaniu Londynu, poznawaniu miasta i jego kultury oraz na wykorzystaniu nabytych umiejętności porozumiewania się w języku angielskim. Londyn słynie z licznych muzeów i galerii, razem z koleżankami byłam w British Museum, Museum of London, Natural History Museum, Science Museum, V&A Museum, National Gallery. Widziałam najbardziej znane budowle: Buckingham Palace, Tower Bridge, Tower of London, Palace Westminster, niestety Big Ben był w tym czasie remontowany. Byłam na Stacji Kings Cross, gdzie widziałam magiczny peron 9i3/4 znany z książek i filmów "Harry Potter". Duże wrażenie wywarła na mnie wystawa w Madame Tussand, gdzie mogłam podziwiać figury woskowe, znanych aktorów i celebrytow z całego świata: polityki i rozrywki. Byłam w Sky Garden i na London Eye, skąd podziwiałam panoramę całego miasta. Londyn z góry wygląda przepięknie. Zobaczyłam i zwiedziłam wiele wspaniałych i pięknych miejsc w Londynie. Mój udział w projekcie "Mobilność Kadry Edukacji Szkolnej" był dla mnie wspaniałym doświadczeniem i przyczynił się do podniesienia mojego poziomu znajomości języka angielskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz