Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 lipca 2017

SPRAWOZDANIE Z MOBILNOŚCI WIELKA BRYTANIA –BOURNEMOUTH 02.07.2017 – 15.07.2017

Imię i nazwisko: Renata Jamróz
Placówka: Przedszkole Publiczne Nr 3 w Wadowicach
Rodzaj mobilności: kurs językowy
Kraj: Wielka Brytania – Bournemouth
Czas trwania mobilności: 02.07.2017 – 15.07.2017

W pierwszym dniu odbyło się spotkanie organizacyjne dla studentów, na którym wraz z pozostałymi uczestnikami pisałam test kwalifikujący, brałam udział w konferencji przedstawiciela szkoły oraz prezentacji multimedialnej Policji, a także w wycieczce autokarowej po mieście Bournemouth.
Codziennie odbywały się zajęcia od godziny 8.45 do 12.15 z przerwą na lunch. Czas wolny poświęciłam na zwiedzanie miasta,licznych ogrodów botanicznych, obiektów sakralnych, a także na
spacery nad morzem i w koncertach muzycznych na świeżym powietrzu oraz w innych atrakcjach organizowanych przez miasto.
Uczestniczyłam w wycieczkach organizowanych przez szkołę do Oxfordu, Bath&Stonehenge, a także indywidualnie do miasta Poole. Rodzina, u której mieszkałam była bardzo miła, otwarta i przyjazna. Codziennie przy kolacji prowadziliśmy rozmowy w języku angielskim, które pomagały mi w podnoszeniu umiejętności językowych.

Udział w kursie, uważam za bardzo udany i  w przyszłości chętnie wzięłabym udział w podobnym projekcie. Będę go polecać wszystkim znajomym. Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz