Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 17 lipca 2017

Londyn... i nie tylko!

Nauczyciel: Paweł Supron, ZSP nr 3 

Dobiegł końca pierwszy tydzień mojej londyńskiej przygody. Bardzo intensywny tydzień. Swoje umiejętności językowe i metodyczne doskonalę w IHL International House London. Szkoła profesjonalna ze świetną kadrą i zapleczem. Poznałem tu nauczycieli z wielu krajów, zarówno z Europy (Węgry, Austria, Hiszpania, Rosja), jak i bardziej odległych ( Hongkong i Indie Zachodnie) Wymieniamy się doświadczeniami, porównujemy systemy edukacji i metody pracy z uczniami. I uczymy się na wielu przykładach nowoczesnych sposobów ciekawego i skutecznego nauczania. 



W wolnym czasie zwiedziłem cześć najważniejszych zabytków Londynu jak Parlament z Big Benem, opactwo Westminster, czy London Tower. Odwiedziłem też biznesową dzielnicę City i Galerie Narodowe. Miałem szczęście być świadkiem przejazdu królowej Elżbiety na spotkanie z królem Hiszpanii, który odwiedzał Wielką Brytanię. 





Jednak największym przeżyciem była niedzielna wycieczka do Windsoru, Bath (dawne łaźnie Rzymskie) i Stonehenge, gdzie z zapartym tchem zanurzyłem się w przeszłość. 

Już nie mogę doczekać się kolejnych wrażeń.


Koordynator placówki: Iwona Majkowska - Kochan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz