Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 lipca 2017

Sprawozdanie z mobilności - p. Jolanta Stańczyk

Imię i nazwisko: Jolanta Stańczyk
Placówka: Zespół Szkół nr 1 w Choczni
Rodzaj mobilności: kurs językowy
Kraj: Malta – St. Julians
Czas trwania mobilności: 03.07.2017 – 14.07.2017

      Przygotowania do kursu rozpoczęłam od kompletowania potrzebnych dokumentów  oraz od nauki języka angielskiego. Oprócz „mobilnych” lekcji w naszej szkole korzystałam z różnych ciekawych stron internetowych.
                Moja przygoda z językiem angielskim na Malcie trwała 2 tygodnie.

Najpierw trafiłam do grupy, w której były 3 Japonki, 1 Niemiec, 1 Rosjanin, 2 Brazylijczyków oraz Polka z Torunia. W drugim dniu pobytu dzień zmieniłam grupę - w tej byli  Polacy, Brazylijczycy, Czesi i Francuzi. Poznałam wielu ciekawych ludzi z całego świata i myślę, że będziemy się kontaktować.



                 Zajęcia prowadzili: pani Gergana Kyoseva oraz z pan Donald Bezzina.
Co tydzień pisaliśmy testy sprawdzające. 
                Dużym plusem wyjazdu było mieszkanie u rodziny, która rozmawiała z nami wyłącznie  w języku angielskim. Dom znajdował się w dzielnicy willowej, a do szkoły pieszo można  było dojść w 7 minut.
            W czasie wolnym od nauki wraz z koleżankami zwiedzałam miasto. Często prosto po zajęciach, z książkami w torbie, podziwialiśmy urokliwe miejsca Malty. W drugim tygodniu oprócz zwiedzania cieszyłam się również plażowaniem.
Bardzo ciekawe były zajęcia pozalekcyjne, jak na przykład zwiedzanie nocą Valletty – stolicy Malty.

     Ruch na Malcie, która do 1979 roku była kolonią angielską, jest lewostronny i często miałam wrażenie, że pojazd, którym jadę, jedzie pod prąd, a samochody poruszają się bez kierowców.

Dni spędzone na Malcie były bogate w nowe doświadczenia, a poznane osoby oraz zdobyta wiedza są niepowtarzalne i niezapomniane.

Koordynator placówki: Kinga Cholewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz