Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 lipca 2017

Irlandzka Przygodach - Przedszkole Publiczne nr 3

"Za mną pierwszy tydzień nauki w szkole językowej ACET i intensywny weekend spędzony na zwiedzaniu. W sobotę udałam się na całodniową wycieczkę zobaczyć Cliffs of Moher. Pogoda dopisała i miałam szczęście podziwiać ten cud natury. Po drodze miałam okazję obejrzeć średniowieczny zamek Bunratty Castle, kamienny i księżycowy krajobraz w Burren, a także zjeść lunch wiosce rybackiej Doolin. W niedzielę wyruszyłam do Kilkenny zobaczyć jeden z niewielu irlandzkich zamków w którym ciągle

są dachy i pochodzić pięknymi wybrukowanymi uliczkami miasteczka. Wstąpiłam też do Katedry Św. Kanizjusza. W drodze powrotnej zwiedziłam Rock of Cashel - zespół średniowiecznych budowli sakralno - obronnych położony na stromym wapiennym wzgórzu. Miałam okazję zatrzymać się nad morzem. Ciepła woda, ale pogoda wietrzna nie zachęcała do kąpieli. Przez te dwa dni zobaczyłam cudownie zielony i różnorodny krajobraz Irlandii. Spotkałam ludzi z różnych stron świata.
Pozdrawiam serdecznie! Monika Czechowicz"

Koordynator placówki: Anna Wołczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz