Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 lipca 2017

Koniec londyńskiej przygody


Nauczyciel: Paweł Supron, ZSP nr 3 

"Moja londyńska wyprawa dobiegła końca. Drugi tydzień był równie udany i obfitujący w wrażenia. 

Podczas nauczycielskiego treningu w szkole International House ćwiczyłem praktyczne sposoby wykorzystania na lekcji j. angielskiego zarówno technologii informatycznych czy filmów, jak i elementów teatru i gier. 
Życzliwa i świetnie tłumacząca nauczycielka Melisa potrafiła wprowadzić miłą atmosferę, sprzyjająca nauce i relacjom w grupie. 
W wolnych chwilach odwiedziłem muzea British Museum i Somerset House z unikalnymi eksponatami archeologicznymi i obrazami najlepszych światowych malarzy. Odbyłem także wycieczkę statkiem po Tamizie i powietrzna przygodę na London Eye. 
Podczas wieczornego spaceru z przewodnikiem mogłem podziwiać teatr Szekspira - The Globe oraz więzienie z XII wieku - The Clink.


Odwiedzone atrakcje można by jeszcze długo wymieniać, ale szczególnie ważne dla mnie są kontakty z kolegami nauczycielami nawiązanie dzięki wspólnym zajęciom. Jestem przekonany, że zaowocuje to owocna współpracą nie tylko na platformie. e-Twinning."

Koordynator placówki: Iwona Majkowska - Kochan 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz