Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Zajęcia z wykorzystaniem aplikacji Quizlet w przedszkolu w Zespole Szkół w Jaroszowicach


Aplikację Quizlet poznałam podczas mojego kursu metodyczno- językowego „Methodology Revisited, Revitalised and Re-energised” na Malcie. Jest to bezpłatna aplikacja, którą można wykorzystać na każdym etapie nauczania. Dzięki niej możemy w atrakcyjny sposób wprowadzić nowe słownictwo, utrwalać je oraz powtarzać. Można tworzyć swoje własne zestawy fiszek lub korzystać z gotowych.  Wystarczy wprowadzić słownictwo, które planujemy poznać oraz wybrać obrazki a system sam wygeneruje ćwiczenia, testy, quizy i gry.  Nowością są wykresy, które mogą tworzyć nauczyciele różnych przedmiotów np. fizyki, biologii, chemii, historii oraz języków obcych.  Do tej pory korzystałam z tej aplikacji w starszych klasach, ale odważyłam się wykorzystać ją w przedszkolu. Nie wszystkie wygenerowane ćwiczenia wykorzystamy tam, ale można stworzyć zestaw fiszek, dzięki którym dzieci poznają nowe słówka, utrwalając przy tym wymowę. Można również skorzystać z gry na dopasowanie obrazka z nazwą. 
Jest to trudne ponieważ dzieci w przedszkolu nie potrafią czytać. Dzięki tej grze przedszkolaki oswajają się z pisownią prostych słówek angielskich oraz ćwiczą koordynację ruchową. Przygotowałam w tej aplikacji zajęcia dotyczące Wielkanocy- Easter oraz  zajęcia dotyczące ubrań. Polecam tę aplikację.
Nauczyciel i koordynator placówki: Agnieszka Jewuła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz