Prowadząca: Elżbieta Kaletka
Metoda: czynna, słowna, oglądowa,
Formy: z całą grupą, indywidualna,
Cele: - zapoznanie dzieci z tradycjami dotyczącymi Świąt wielkanocnych,
- utrwalenie słówek w języku angielskim dotyczących Świąt wielkanocnych,
- utrwalenie nazw kolorów w języku angielskim.
Przebieg zajęć:
1. Powitanie - przekazywanie sobie po kole pisanki zgodnie z rytmem piosenki: „Pisanki, pisanki”
2 .Słuchanie wiersza „Wielkanocne zwyczaje”.Rozmowa nt. treści utworu, zapoznanie dzieci z tradycjami związanymi ze świętami wielkanocnymi, ozdabianie obrazków tematycznych wyrazami w języku angielskim (do globalnego czytania): „basket, chic, Easter, bunny”
3 „Wieziemy tu kogucika” – inscenizacja piosenki, zapoznanie dzieci z nową tradycją wielkanocną, wspólny śpiew piosenki.
4. Praca przy stoliku: kolorowanie sylwety pisanki wg wyznaczonego kodu liczbowego, utrwalenie nazw kolorów w języku angielskim.
5. Zakończenie: Marsz w kole przy akompaniamencie tamburyna.
Metoda: czynna, słowna, oglądowa,
Formy: z całą grupą, indywidualna,
Cele: - zapoznanie dzieci z tradycjami dotyczącymi Świąt wielkanocnych,
- utrwalenie słówek w języku angielskim dotyczących Świąt wielkanocnych,
- utrwalenie nazw kolorów w języku angielskim.
Przebieg zajęć:
1. Powitanie - przekazywanie sobie po kole pisanki zgodnie z rytmem piosenki: „Pisanki, pisanki”
2 .Słuchanie wiersza „Wielkanocne zwyczaje”.Rozmowa nt. treści utworu, zapoznanie dzieci z tradycjami związanymi ze świętami wielkanocnymi, ozdabianie obrazków tematycznych wyrazami w języku angielskim (do globalnego czytania): „basket, chic, Easter, bunny”
3 „Wieziemy tu kogucika” – inscenizacja piosenki, zapoznanie dzieci z nową tradycją wielkanocną, wspólny śpiew piosenki.
4. Praca przy stoliku: kolorowanie sylwety pisanki wg wyznaczonego kodu liczbowego, utrwalenie nazw kolorów w języku angielskim.
5. Zakończenie: Marsz w kole przy akompaniamencie tamburyna.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz