Wykorzystując nabytą wiedzę w trakcie pobytu na Malcie w
ramach projektu „POWER” wprowadziłem
uatrakcyjnienie moich indywidualnych zajęć z uczniami klas 4,5,7 Szkoły
Podstawowej nr 5 w Wadowicach mającymi trudności w nauce, a w szczególności
posiadającymi następujące dysfunkcje:
a) brak koncentracji uwagi
b) trudności w zapamiętywaniu
c) trudności w pisaniu i czytaniu pod względem gramatycznym i
fonetycznym
d) trudności w opowiadaniu
Wprowadzając nabywanie umiejętności korzystania z zasobów słownika polsko – angielskiego, tłumacza
Google, gier i zabaw dydaktycznych, stron edukacyjnych w języku angielskim co
znacznie wpłynęło na poprawę rozwoju percepcji , pamięci, logicznego myślenia u
uczniów. W trakcie pracy z uczniami zauważyłem, ze te formy zajęć zostały
zaakceptowane co może wskazywać na dużą atrakcyjność prowadzonych zajęć kiedy
wykorzystywany jest język angielski w mojej pracy.
Maciej Najbor
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz