Temat: Wybieramy się na wirtualne wycieczki.
Czas realizacji: 25 kwietnia 2018 r. – klasa 3b i 27 kwietnia 2018 r. – klasa 3a
Cele lekcji:
- wprowadzenie
pojęcia „wirtualny”,
- doskonalenie
umiejętności wykorzystywania technologii informacyjnych do pozyskiwania
potrzebnych informacji,
-doskonalenie
umiejętności selekcji informacji,
- rozwijanie
ciekawości otaczającego świata,
- poznawanie kultury
i zabytków Krakowa i Londynu.
- pogadanka,
- dyskusja,
- praca z
komputerem.
Środki dydaktyczne:
- prezentacje,
- komputery,
- zasoby
internetowe.
Przebieg lekcji:
1.
Przywitanie uczniów i przedstawienie tematu i
celu zajęć.
2.
Omówienie pojęcia „wirtualna wycieczka”.
3.
Wirtualna wycieczka uczniów pod kierunkiem
nauczyciela po Krakowie - http://wirtualnyspacer.krakow.pl/ - zwrócenie uwagi na zakładki, w których są pogrupowane wiadomości
(Początek, Galeria panoram, Spacery, Obiekty sakralne, Muzea, Inne, Polecamy).
5.
Wirtualna wycieczka uczniów pod kierunkiem
nauczyciela po Westminster Abbey w Londynie - http://www.westminster-abbey.org/visit-us/virtual-tour (Nauczyciel służy pomocą w rozumieniu treści w jęz. angielskim).
6.
Wirtualna wycieczka uczniów pod kierunkiem
nauczyciela po Londynie - https://360.visitlondon.com/ (Nauczyciel służy pomocą w rozumieniu treści w jęz. angielskim)
7.
Podsumowanie lekcji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz