Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Malta – „ Wyspa jak wulkan gorąca” – prezentacja Pedagoga Szkolnego Macieja Najbora w klasie 4a Szkoły Podstawowej nr 5 w Wadowicach



            Przeprowadzając prezentację w klasie 4a SP nr 5 w Wadowicach związaną z moim pobytem w ramach mobilności na Malcie, starałem się uświadomić dzieciom jak ważna jest znajomość j.angielskiego żeby móc porozumieć się podróżując po świecie  i stykając się  z ludźmi różnych kultur. Posługując się dokumentacją fotograficzną, którą sporządziłem w trakcie pobytu przybliżyłem uczniom historię, kulturę, położenie na mapie wyspy, ciekawostki przyrodnicze i kulinarne. Uczniowie wykazali szerokie zainteresowanie prezentacją multimedialną, zadawali szereg ciekawych pytań na które udzielałem odpowiedzi. Wg mojej oceny prezentacja odniosła zamierzony skutek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz