Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 kwietnia 2018

Upowszechnianie Projektu w SP nr 2

Uczniowie, rodzice, pracownicy i goście SP nr 2 w Wadowicach, wchodząc do szkoły, mają okazję zapoznać się ze relacjami nauczycieli, którzy brali udział w kursach językowych w czasie ferii zimowych 2018 roku. Zdjęcia uczestników mobilności zostały podpisane cytatami ze sprawozdań, ukazującymi korzyści z udziału w Projekcie w rozwoju osobistym i zawodowym:
           W ciągu wszystkich dni pobytu udało mi się odwiedzić najważniejsze muzea, zabytki, teatry, a także galerie. Wzbogaciłam  wiedzę nie tylko z przedmiotu, którego nauczam, czyli z geografii, ale też z literatury, architektury i kultury. 
Iwona Kozioł – Ponikiewska, uczestniczka kursu języka angielskiego w Londynie

        Dwutygodniowy pobyt w  stolicy Wielkiej  Brytanii pozwolił mi na wszechstronne poznanie jej bogatej oferty turystycznej. Miałam okazję nie tylko wykorzystać  i udoskonalić  moje umiejętności językowe, ale przede wszystkim obcować z wielowiekową tradycją, kulturową różnorodnością oraz specyficznym angielskim poczuciem humoru.
Iwona Majkowska – Kochan, koordynator Projektu 

                            W czasie mojego pobytu starałam się zobaczyć jak najwięcej.Ogromne wrażenie zrobiło na mnie Muzeum Historii Naturalnej ze swoimi bardzo ciekawymi zbiorami, dotyczącymi np. ewolucji, budowy Ziemi czy minerałów.
Renata Bernecka, uczestniczka kursu języka angielskiego w Londynie

Dwutygodniowy pobyt w stolicy Austrii pozwolił mi podnieść moje kwalifikacje nie tylko w dziedzinie znajomości języka niemieckiego, ale także rozwinął moje kompetencje w stosowaniu nowoczesnych metod nauczania. Wyjazd poszerzył moją  wiedzę dotyczącą  prowadzenia i zarządzania szkołą.
Dyr. Mariola Bryndza, uczestniczka kursu języka niemieckiego w Wiedniu

         Wzbogaciłam  wiedzę nie tylko z własnego przedmiotu, czyli literatury, teatru, filmu, ale  i także  z malarstwa i nauk ścisłych.
Uczestniczyłam w spektaklach teatralnych i musicalu. Poznałam zwyczaje Brytyjczyków i ich kulinarne upodobania. Wykonałam bardzo dużo zdjęć, którymi zamierzam się podzielić ze swoimi uczniami i nauczycielami.
Elżbieta Leń, uczestniczka kursu języka angielskiego w Londynie

            Bardzo ciekawym doświadczeniem była praca z osobami nie mówiącymi w moim języku ojczystym. Nauka w ten sposób bardziej angażuje ucznia i powoduje zintensyfikowanie procesu uczenia się. Zajęcia te spowodowały, że podniosłam swoje umiejętności językowe, które będę mogła wykorzystać w mojej dalszej pracy, ale najważniejsze jest to, że uczyć się można i trzeba  całe życie i tą pasją chciałabym zarażać moich uczniów. 
Monika Dudek, uczestniczka kursu języka angielskiego w Londynie
               
       Naukę języka angielskiego w ramach mobilności pobierałam w szkole St Giles International w centrum Londynu. Każdy dzień rozpoczynały cztery godziny nauki, a następnie wyruszałyśmy w poszukiwaniu historii ukrytych w Londynie - tyglu kultur całego świata.
Bożena Litwa, uczestniczka kursu języka angielskiego w Wielkiej Brytanii

Powyższe tablo, wraz z poprzednim, wykonanym po mobilnościach odbytych w wakacje 2017, jest formą dokumentowania i upowszechniania rezultatów Projektu wśród społeczności szkolnej i środowisku lokalnym.
 Wykonanie: Iwona Majkowska - Kochan (koordynator placówki)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz