Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 sierpnia 2017

Nawiązałam międzynarodowe kontakty i upewniłam się w przekonaniu, że warto inwestować w rozwój osobisty i zawodowy


Imię i nazwisko: Renata Gurdek
Rodzaj mobilności: kurs językowy
Kraj: Wielka Brytania Londyn
Czas trwania mobilności: 07.08.2017- 18.08.2017



     W dniach 07.08.2017- 18.08.2017 miałam przyjemność uczestniczyć w 40 godzinnym kursie języka angielskiego w szkole Language Studies International w Londynie. Pierwszy dzień kursu rozpoczął się egzaminem sprawdzającym dotychczasowe umiejętności (test pisemny oraz rozmowa w języku angielskim z jednym z nauczycieli szkoły). Na podstawie wyniku testów zostałam przydzielona do odpowiedniej grupy, uzyskałam informacje na temat nauczyciela prowadzącego oraz otrzymałam kod dostępu do internetowego systemu uczenia się, dzięki któremu mogłam nawiązywać kontakt ze szkołą, ze swoim nauczycielem oraz utrwalać materiał z zajęć.

      Lekcje odbywały się codziennie od 9.00 do 13.00  Podczas zajęć nauczyciel stosował różnorodne metody pracy: obrazy, schematy, gry dydaktyczne. Dominującą formą pracy na zajęciach była praca w małych zespołach co pozwalało lepiej się komunikować i uważniej słuchać siebie nawzajem. Liczne ćwiczenia, karty pracy oraz konwersacje sprzyjały utrwalaniu zdobytych wiadomości i umiejętności językowych. W pierwszym tygodniu moja grupa składała się z osób pochodzących z Brazylii i Arabii Saudyjskiej, w drugim tygodniu dołączyły do nas mieszkanki Turcji, Meksyku i Wenezueli. Spotykając się ze studentami z innych krajów rozmawiałam z nimi o kulturze i tradycjach panujących w ich krajach ojczystych. Przebywanie w tak zróżnicowanej grupie dało mi większą pewność siebie w prowadzeniu rozmów i przyczyniło się do wzbogacenia zasobu angielskich słów. Zostałam zmotywowana do pokonywania barier językowych i kontynuowania nauki języka angielskiego.
     Londyn obfituje w wiele wspaniałych zabytków, muzeów, ciekawych miejsc, dzięki temu, że wzięłam udział w projekcie mogłam to wszystko zobaczyć na własne oczy. W trakcie wizyt w muzeach, galeriach, restauracjach, sklepach, środkach komunikacji miejskiej itp. cały czas doskonaliłam umiejętność posługiwania się językiem angielskim.
     Podczas pobytu w Londynie bardzo urzekła mnie życzliwość otaczających mnie ludzi - pracowników i kolegów ze szkoły, a także mieszkańców. W razie jakiejkolwiek potrzeby zawsze mogłam liczyć na czyjąś pomoc.


    Wyjazd niewątpliwie przyczynił się do podniesienia moich kompetencji zawodowych. Ponadto była to fantastyczna przygoda, a miejsca, które odwiedziłam i ludzie, których poznałam na zawsze zapadną mi w pamięci. Udział w projekcie przyniósł mi wiele korzyści: nabrałam pewności w mowie w języku angielskim, poznałam wielu ciekawych ludzi, nawiązałam międzynarodowe kontakty i upewniłam się w przekonaniu, że warto inwestować w rozwój osobisty i zawodowy.

Koordynator: Agnieszka Jewuła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz