Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 sierpnia 2017

Sprawozdanie z mobilności - p. Daniel Mastek

Imię i nazwisko: Daniel Mastek
Placówka: Zespół Szkół nr 1 w Choczni
Rodzaj mobilności: kurs językowy
Kraj: Malta – St. Julians

Czas trwania mobilności: 10.07.2017 – 21.07.2017


         W dniach od 10.07 do 21.07.2017r. uczestniczyłem w 40 godzinnym kursie języka angielskiego w szkole językowej  ESE – European School of English,  Paceville Avenue, St. Julians na Malcie. Zajęcia odbywały się codziennie od 8.30 do 12. 00. Moja grupa konwersatoryjna składała się ze studentów różnych narodowości : Włochy, Rosja, Arabia Saudyjska, Chiny, Republika Czech. Na zajęciach porozumiewaliśmy się tylko w języku angielskim,  metody i formy pracy pozwalały na indywidualne podejście do każdego studenta, a także aktywizowały i motywowały do doskonalenia umiejętności komunikacyjnych. 


        Po zajęciach wolny czas poświęcałem na zwiedzanie Malty, tej lądowej jak i morskiej.
Malta to małe, wyspiarskie państwo z bardzo ciekawą kulturą i historią. To prawdziwe muzeum pod gołym niebem. Największą wyspą archipelagu jest sama Malta, a dwie mniejsze, bardzo atrakcyjne turystycznie to Gozo i Comino. Zwiedziłem je, poznając tak ciekawe miejsca jak: Victoria, Dwejra Bay, Marsalform Bay, Ta'Pinu Sanctuary, Xlendi, Mgarr, Jaskinia Calypso na wyspie Gozo i Blue Lagoon na wyspie Comino.


      Wyjazd do szkoły językowej na Malcie w ramach projektu „Mobilność Kadry Edukacji Szkolnej” był dla mnie cennym doświadczeniem, niezwykłą przygodą, mobilizacją i inspiracją do dalszej pracy zawodowej jak i również motywacją do dalszego rozwoju osobistego.  Rozwinąłem swoją znajomość języka angielskiego w zakresie komunikacji. Poznałem ludzi niemal z każdego zakątka świata, mogłem wymienić się doświadczeniami.


Koordynator placówki: Kinga Cholewka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz