Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 maja 2018

W przedszkolu Publicznym Nr 2 odbyły się kolejne spotkania uczestników Projektu



Dnia 27.03.2018r. odbyło się spotkanie,  na którym  przedszkola przekazały informację z warsztatów uczestników projektu, którzy odbyli mobilność na kursy metodyczne.
Kolejno koordynator przekazała wiadomość o możliwości wyboru przez przedszkole gry edukacyjnej przydatnej do nauki języka, która będzie zakupiona przez koordynatora gminnego ze środków funduszu projektu.
W dalszej części spotkania omówiono przygotowanie się  do podsumowania konkursu plastycznego ,,Słynne zabytki i budowle w krajach UE”.

Dnia 23.04.2018r. odbyło się spotkanie,  na którym omówiono etapy  przygotowywania się dzieci z grupy,,Tygryski” do udziału w ,,Europejskiej Paradzie Przedszkolaków”. Przedstawiono relacje z  przygotowywania się  dzieci, etapu  nauki piosenki w j.angielskim oraz opanowania układu ruchów. 
Kolejno podsumowano udział przedszkola  w projekcie na portalu e.Twinning ,,Spring around Europeoraz omówiono  prace, które są jeszcze do wykonania w  kolejnych dwóch  projektach.
W dalszej części spotkania podsumowano wycieczkę sześciu grup dzieci do ,,Klockolandii” w Krakowie w ramach poznawania przez dzieci kultury Danii. Stwierdzono, że wszystkie dzieci były bardzo zadowolone z wycieczki i takiej formy nauki.  Wycieczka bardzo przyczyniła się do lepszego zapamiętania wiadomości przez dzieci związanych z Danią.

Dnia 16.05.2018r. odbyło się spotkanie,  na którym omówiono   przygotowywanie się dzieci z różnych oddziałów do obchodów Dnia Rodziny. Przedstawiono piosenki w j.angielskim, które przygotowują dzieci z grup dla swoich rodziców z okazji  ,,Dnia Mamy i Taty”.W ten sposób rodzice będą mieli okazję do zaobserwowania  swoich pociech w rozwijaniu umiejętności językowych. Kolejno przekazano relację  z  opanowywania przez dzieci z różnych grup wiekowych słów i zwrotów w j.angielskim. Wszystkie nauczycielki zgodnie stwierdziły, że zdolności językowe nauczycieli odbywających mobilność znacznie wzrosły, co spowodowało większe zainteresowanie dzieci językiem angielskim. Dzieci wykazują dużą radość z poznawania słów w języku obcym we wszystkich grupach wiekowych, są zainteresowanie i zmotywowane do dalszej nauki.
Koordynator przedstawiła różne sposoby zabaw dzieci z wykorzystaniem  gry ,,Alphabet” dla różnych grup  wiekowych. Zdała  relację z wykorzystania gry przez dzieci 5-letnie.

Koordynator placówki: Bernadetta Kowalska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz