Dnia 27.03.2018r. odbyło się spotkanie, na
którym przedszkola przekazały informację
z warsztatów uczestników projektu, którzy odbyli mobilność na kursy metodyczne.
Kolejno koordynator
przekazała wiadomość o możliwości wyboru przez przedszkole gry edukacyjnej
przydatnej do nauki języka, która będzie zakupiona przez koordynatora gminnego
ze środków funduszu projektu.
W dalszej części spotkania
omówiono przygotowanie się do podsumowania konkursu plastycznego ,,Słynne
zabytki i budowle w krajach UE”.
Dnia 23.04.2018r. odbyło się spotkanie, na którym
omówiono etapy przygotowywania się
dzieci z grupy,,Tygryski” do udziału w ,,Europejskiej Paradzie Przedszkolaków”.
Przedstawiono relacje z przygotowywania
się dzieci, etapu nauki piosenki w j.angielskim oraz opanowania
układu ruchów.
Kolejno podsumowano udział
przedszkola w projekcie na portalu
e.Twinning ,,Spring around Europe” oraz
omówiono prace, które są jeszcze do
wykonania w kolejnych dwóch projektach.
W dalszej części spotkania
podsumowano wycieczkę sześciu grup dzieci do ,,Klockolandii” w Krakowie w
ramach poznawania przez dzieci kultury Danii. Stwierdzono, że wszystkie dzieci
były bardzo zadowolone z wycieczki i takiej formy nauki. Wycieczka bardzo przyczyniła się do lepszego zapamiętania wiadomości przez dzieci związanych z Danią.
Dnia 16.05.2018r. odbyło się spotkanie, na którym
omówiono przygotowywanie się dzieci z różnych oddziałów do
obchodów Dnia Rodziny. Przedstawiono piosenki w j.angielskim, które
przygotowują dzieci z grup dla swoich rodziców z okazji ,,Dnia Mamy i Taty”.W ten sposób rodzice będą
mieli okazję do zaobserwowania swoich pociech
w rozwijaniu umiejętności językowych. Kolejno przekazano
relację z opanowywania przez dzieci z różnych grup
wiekowych słów i zwrotów w j.angielskim. Wszystkie nauczycielki zgodnie
stwierdziły, że zdolności językowe nauczycieli odbywających mobilność znacznie
wzrosły, co spowodowało większe zainteresowanie dzieci językiem
angielskim. Dzieci wykazują dużą radość z poznawania słów w języku obcym we
wszystkich grupach wiekowych, są zainteresowanie i zmotywowane do dalszej nauki.
Koordynator przedstawiła
różne sposoby zabaw dzieci z wykorzystaniem
gry ,,Alphabet” dla różnych grup
wiekowych. Zdała relację z
wykorzystania gry przez dzieci 5-letnie.
Koordynator placówki: Bernadetta Kowalska
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz