PROWADZĄCA
: Jolanta
Misterska
KLASA :
IV 26.03.2018
PLACÓWKA
: Szkoła Podstawowa w Wysokiej
Temat :
Geometric figures.
Cel
głównne:
-poznanie
nazw figur geometrycznych w języku angielskim wykorzystując różne źródła
Cele
operacyjne:
-
uczeń wymienia znane figury geometryczne
-wyszukuje
nazw figur w słowniku lub w Internecie
-
potrafi nazwać kolory narysowanych figur
-
wyszukuje za pomocą Internetu wymowy figur
-
tworzy obraz z kolorowych figur geometrycznych
Metody
pracy:
poszukująca , praktyczne działanie
Formy
pracy
: praca w grupach
Środki
dydaktyczne
: tablica interaktywna , Internet , słowniki , wycięte kolorowe figury geometryczne
Przebieg lekcji:
Uczeń:
1.
Znajduje figury geometryczne
i wyświetla je na tablicy interaktywnej.
2.
Wyszukuje w Internecie nazw figur geometrycznych w języku angielskim i
podpisuje je
kwadrat – square
prostokąt –
rectangle
okrąg – circle
trójkąt – triangle
prosta – straight
punkt – point
odcinek – section
łamana
– broken
wielokąt – polygon
3.
Znajduje wymowę nazw figur za pomocą translatora:
4.
Odpowiada na zadane pytania przez nauczyciela:
- What figure is it ?
- It’s a square.
– It’s a
circle.
– It’s a
triangle.
5.Uczeń koloruje
na tablicy interaktywnej figury i podpisuje nazwy kolorów w języku angielskim:
-czerwony - red
-
zielony – green
-żółty – yellow
-niebieski
– blue
-różowy
- pink
-pomarańczowy
– orange
-czarny
– black
6.Odpowiada
na zadane pytanie przez nauczyciela:
- What colour is it ?
-It’s red.
-
It’s blue.
-It’s orange…..
7.
Praca w grupach :
Uczniowie
tworzą ilustracje wykorzystując kolorowe
figury geometryczne, podpisują nazwy figur i kolory w języku angielskim.
8.
Podsumowanie : Najlepsze prace są przedstawione uczniom i nagrodzone.
Koordynator placówki :
Małgorzata Targosz
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz