Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 września 2017

...najbardziej cieszy mnie fakt, że znów mogłam poczuć się studentką.

Sprawozdanie z pobytu na kursie językowym w Wielkiej Brytanii w dniach  31.07.2017-12.08.2017
w ramach projektu „Mobilność kadry edukacji szkolnej”

W ramach projektu „Mobilność kadry edukacji szkolnej” miałam okazję wyjechać do Bournemouth w Wielkiej Brytanii. Przed wyjazdem uczestniczyłam w kursie języka angielskiego przygotowującym do podstawowego komunikowania się podczas wyjazdu.
Zostałam studentką  Anglo Continental School English i po teście wstępnym, sprawdzającym umiejętności językowe, zostałam zakwalifikowana do grupy A1.

Zajęcia w szkole odbywały się w godzinach dopołudniowych i prowadzone były przez dwóch nauczycieli. W grupie liczącej 10 osób byli przedstawiciele: Arabii Saudyjskiej, Omanu, Turcji, Rosji, Japonii i Chin. Wspaniałym doświadczeniem była możliwość porozumiewania sie wyłącznie w języku angielskim. Było dużo gier, konkursów, pracy w dwuosobowych zespołach. Dzięki temu poznawałam nowe słowa, zwroty, ćwiczyłam poprawną ich wymowę.
Na miejsce zakwaterowania przypadło mi mieszkanie u sympatycznej pary Anglików- Ann i Davida. Dzięki nim już pierwszego dnia poznałam Bournemouth- urokliwy kurort z epoki wiktoriańskiej. Mieszkając u angielskiej rodziny miałam okazję poznać tamtejszą kulturę i zwyczaje. Ann serwowała codziennie różnorodne angielskie potrawy, a dzięki wspólnym kolacjom miałam możliwość szlifowania konwersacji w języku angielskim. Najpierw bardzo nieporadne, z upływem kolejnych dni stawały się one dłuższe i coraz bardziej poprawne.
Codziennie po zajęciach w szkole zwiedzałam miasto i plażę. Dzięki karnetowi autobusowemu mogłam robić wycieczki do innych nadmorskich miejscowości. W ramach wycieczek szkolnych odwiedziłam Londyn i Oxford. W Londynie płynęłam Tamizą, oglądałam Pałac Buckingham, zwiedzałam Guildhall Art Gallery. W Oxfordzie zobaczyłam główne budynki uniwersyteckie, Ashmolean Museum i wnętrze Magdalen College.
Podsumowując swój wyjazd, najbardziej cieszy mnie fakt, że znów mogłam poczuć się studentką. Zobaczyłam ciekawe miejsca, obcowałam z angielską kulturą, a przede wszystkim nabrałam pewności siebie w prowadzeniu rozmów w języku angielskim. Warto zdobywać nowe doświadczenia i uczyć sie przez całe życie.

Dominika Świątkowska- Schejbal

Przedszkole Publiczne nr 3 w Wadowicach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz