Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 czerwca 2018

KONSPEKT DO ZAJĘĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W GRUPIE 5-6 LATKÓW „0"


TEMAT: Utrwalamy nazwy kolorów:  yellow, green, red, blue, white, pink oraz liczebniki:  one, two, three, four, five, six. Nauka piosenki – „One is yellow, two is green..”
ŚRODKI DYDAKTYCZNE:
CD nagranie: Hello song, One is yellow, two is blue, karty pracy /flashcards/
PRZEBIEG ZAJĘĆ:
Let’s sit in a circle,                           N; pokazuje przed sobą jedną dłonią okrąg,
 one, two, three!                           N; pokazuje jeden, dwa, trzy palce,
CD Hello song
N. podchodzi do wybranych dzieci i wita się z nimi. Włącza nagranie i zachęca dzieci do wspólnego pokazywania i śpiewania piosenki w parach.
N; Hello
D; Hello
N; I’m … What’s your name?
D; I’m…
N; pokazuje dzieciom obrazki z kolorami i pyta; What colour is it?
D;  odpowiadają:  It is yellow…, green, red, blue, white, pink,
N; chwali poprawne odpowiedzi: Very good, it’s yellow…
Następnie nauczyciel pokazuje dzieciom cyfry / kontury cyfr/ i pyta:
What is the number?
D; It is one…, two, three, four, five, six
N; Very good, it’s one.
CD One is yellow, two is green.
N; Listen to the song.
Dzieci słuchają następnie odpowiadają na pytania i układają parami cyfrę i odpowiedni kolor.
N; What colour is one?
D; Yellow
N; What colour is two?
D; Green
Następnie dzieci słuchają ponownie piosenki i śpiewają za głosem nauczyciela. Nauczyciel wskazuje odpowiednią cyfrę.
KARTY PRACY: kartka z cyframi dla każdego dziecka do pokolorowania zgodnie z treścią piosenki
CD Bye-bye song
Dzieci i N. śpiewają piosenkę z pokazywaniem odpowiednich gestów.
It’s time to say goodbye,   (Nauczyciel dotyka palcem wskazującym nadgarstka,  jakby pokazując zegarek)
It’s time to say goodbye,           j.w
Bye, bye, bye, see you soon.      macha ręką na do widzenia.
Opracowała: Elżbieta Potoczny (PP nr5)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz