TEMAT: Utrwalamy nazwy kolorów: yellow, green, red, blue, white, pink oraz
liczebniki: one, two, three, four, five,
six. Nauka
piosenki – „One is yellow, two is green..”
ŚRODKI
DYDAKTYCZNE:
CD nagranie: Hello song, One is yellow, two is blue,
karty pracy /flashcards/
PRZEBIEG
ZAJĘĆ:
Let’s sit in a circle, N; pokazuje
przed sobą jedną dłonią okrąg,
one, two, three! N; pokazuje jeden,
dwa, trzy palce,
CD Hello
song
N.
podchodzi do wybranych dzieci i wita się z nimi. Włącza nagranie i zachęca
dzieci do wspólnego pokazywania i śpiewania piosenki w parach.
N; Hello
D; Hello
N; I’m … What’s
your name?
D; I’m…
N;
pokazuje dzieciom obrazki z kolorami i pyta; What colour is it?
D; odpowiadają:
It is yellow…, green, red, blue, white,
pink,
N;
chwali poprawne odpowiedzi: Very good,
it’s yellow…
Następnie
nauczyciel pokazuje dzieciom cyfry / kontury cyfr/ i pyta:
What is the number?
D; It is one…,
two, three, four, five, six
N; Very good,
it’s one.
CD One is yellow, two is green.
N; Listen to the
song.
Dzieci
słuchają następnie odpowiadają na pytania i układają parami cyfrę i odpowiedni
kolor.
N; What colour
is one?
D; Yellow
N; What colour
is two?
D;
Green
Następnie
dzieci słuchają ponownie piosenki i śpiewają za głosem nauczyciela. Nauczyciel
wskazuje odpowiednią cyfrę.
KARTY PRACY: kartka z cyframi dla każdego
dziecka do pokolorowania zgodnie z treścią piosenki
CD Bye-bye song
Dzieci
i N. śpiewają piosenkę z pokazywaniem odpowiednich gestów.
It’s time to say goodbye, (Nauczyciel dotyka palcem wskazującym
nadgarstka, jakby pokazując zegarek)
It’s time to say goodbye, j.w
Bye, bye, bye, see you soon. macha ręką na do widzenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz