Zadanie główne (temat): Gry i zabawy ruchowe
Zadania szczegółowe z zakresu:
1. Postawy (usamodzielnienie ucznia):
- uczeń chętnie uczestniczy w
zajęciach
- uczeń przestrzega zasad
bezpieczeństwa, zdrowego współzawodnictwa i rywalizacji.
2. Wiadomości – uczeń:
-
rozumie podstawowe procesy fizjologiczne zachodzące w
organizmie człowieka podczas wysiłku fizycznego
- wie jak ważny dla zdrowia jest ruch
- zna zasady współzawodnictwa
- potrafi wykorzystać aplikacje
dotyczące aktywnośći fizycznej
- rozumie
polecenia wydawane w języku angielskim
3. Umiejętności – uczeń potrafi:
- uczeń potrafi zmierzyć się z
zadaniami stawianymi dla niego i jego drużyny
- uczeń potrafi poprawnie wykonać
zlecone mu zadanie
4. Zdolności motoryczne – uczeń
- uczeń wzmocni siłę mięśni
- uczeń doskonali zwinność i szybkość
Metody realizacji zadań ruchowych:
Zadaniowa, zadaniowo – ścisła,
zabawowo- klasyczna,
Formy organizacyjne:
Szereg, luźna gromada, rząd,
Środki dydaktyczne (pomoce, sprzęt)
Woreczki, pachołki,
hula-hop,telefon,zegarek
Kierczak U., Janota J., Koncepcja edukacji fizycznej. Poradnik metodyczny, wyd.IMPULS, Kraków 2009
Owczarek S., Bondarowicz M., Zabawy i gry ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, wyd. Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1988
Vocabulary
box:
Rzut- throw
Skok- jump
Gotów-ready
Start-start
Punkt- point
Skłon-bend
Bawić się w berka- the game of tag
Zbiórka-
rally
Głowa- head
Ramiona-
shoulders
Zespół- team
Wyścig –
race
aplikacja-app
Opracowanie i prowadzenie zajęć: Mariusz Gądor
(uczestnik mobilności typu job shadowing w projekcie Erasmus+ pn. „Uczyć – ciekawiej, nowocześniej, efektywniej” realizowanym w SP nr 2 w Wadowicach)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz