Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 lipca 2022

Scenariusz lekcji wychowania fizycznego z elementami języka angielskiego

  


Zadanie główne (temat): Gry i zabawy ruchowe

Zadania szczegółowe z zakresu:

 1. Postawy (usamodzielnienie ucznia):

-   uczeń chętnie uczestniczy w zajęciach

-   uczeń przestrzega zasad bezpieczeństwa, zdrowego współzawodnictwa i rywalizacji.

 2.  Wiadomości – uczeń:

-   rozumie podstawowe procesy fizjologiczne zachodzące w organizmie człowieka podczas wysiłku fizycznego

-   wie jak ważny dla zdrowia jest ruch

-   zna zasady współzawodnictwa

-   potrafi wykorzystać aplikacje dotyczące aktywnośći fizycznej

-   rozumie polecenia wydawane w języku angielskim

 3.  Umiejętności – uczeń potrafi:

-   uczeń potrafi zmierzyć się z zadaniami stawianymi dla niego i jego drużyny

-   uczeń potrafi poprawnie wykonać zlecone mu zadanie

 4.           Zdolności motoryczne – uczeń

-   uczeń wzmocni siłę mięśni

-   uczeń doskonali zwinność i szybkość

 Metody realizacji zadań ruchowych:

Zadaniowa, zadaniowo – ścisła, zabawowo- klasyczna,

 Formy organizacyjne:

Szereg, luźna gromada, rząd,

 Środki dydaktyczne (pomoce, sprzęt)

Woreczki, pachołki, hula-hop,telefon,zegarek




Literatura:

 Godlewska I., Jurgielewicz- Urniaż M., Lekkoatletyka w szkole, wyd. OSW, Olsztyn 2011

Kierczak U., Janota J., Koncepcja edukacji fizycznej. Poradnik metodyczny, wyd.IMPULS, Kraków 2009

Owczarek S., Bondarowicz M., Zabawy i gry ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, wyd. Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1988


Vocabulary box:

          Bieg- run

Rzut- throw

Skok- jump

Gotów-ready

Start-start

Punkt- point

Skłon-bend

Bawić się w berka- the game of tag

          Zbiórka- rally

           Ćwiczenie- gymnastic exercise

          Głowa- head

          Ramiona- shoulders

          Zespół- team

          Wyścig – race

          aplikacja-app

Opracowanie i prowadzenie zajęć:  Mariusz Gądor

(uczestnik mobilności typu job shadowing w projekcie Erasmus+ pn. „Uczyć – ciekawiej, nowocześniej, efektywniej” realizowanym w SP nr 2 w Wadowicach)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz